Praca: Specjalista do spraw kadr


Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Specjalista do spraw kadr
Miejsce pracy: Mielec
Numer: StPr/25/0353
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie wszelkich spraw związanych z polityką kadrową firmy, wykonywanie kompleksowej obsługi kadrowej, przygotowywanie standardowych dokumentów kadrowych, administrowanie dokumentacją pracowniczą, wykonywanie innych zleconych prac związanych z funkcjonowaniem Działu Personalnego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Dobra znajomość Pakietu MS Office

Miejsce pracy:

Mielec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Rzeszowie

Specjalista

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Warunki pracy Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy. Korzystanie z samochodu służbowego. Praca wykonywana na w/w...

Opublikowano: 2025-02-12