Praca: Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center


WSZYSTKO CI SIĘ PLĄCZE?
Z nami rozwinieszswój potencjał!
Dołącz do nas jako:
Pracownik w zespole sprzedaży i obsługi contact center

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1 - Rzeszów

Na co dzień w naszym zespole:
  • bierzesz udział w telefonicznych akcjach sprzedażowych,
  • telefonicznie obsługujesz klientów Banku - rozmowy wychodzące,
  • sprzedajesz produkty i usługi bankowe,
  • udzielasz informacji na temat produktów,
  • dbasz o dobrą relację z klientem.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • jesteś komunikatywny i poprawnie się wysławiasz,
  • myślisz kreatywnie i charakteryzujesz się wysoką inwencją własną oraz lubisz wyzwania,
  • nie boisz się pracy pod presją czasu i masz motywację do działania,
  • odpowiada Ci praca zmianowa, odznaczasz się dyspozycyjnością,
  • posiadasz minimum wykształcenie średnie, zdolność szybkiego uczenia się i liczysz na rozwój.
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

PKO Bank Polski S.A.

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Lokalizacja: podkarpackie / Przemyśl

Centrum Obsługi i Operacji

Opublikowano: dzisiaj

PKO Bank Polski S.A.

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Centrum Obsługi i Operacji

Opublikowano: dzisiaj

T-Mobile Polska

Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile

Lokalizacja: podkarpackie / Mielec, Galeria Navigator

Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami...

Opublikowano: 2024-10-20

PKO Bank Polski

Pracownik w zespole contact center

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Sekcja Sprzedaży i Obsługi Contact Center 1

Opublikowano: 2024-10-14

Unique People sp. z o.o.

Konsultant infolinii Obsługowej

Lokalizacja: podkarpackie / Rzeszów

Twoje zadania to... Telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy telekomunikacyjnej, Udzielanie informacji w obszarze powierzonych...

Opublikowano: 2024-10-10

PKO Bank Polski S.A.

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center

Lokalizacja: podkarpackie / Przemyśl

Centrum Obsługi i Operacji

Opublikowano: 2024-10-04